Mankement of iets defect?

Het is in ieders belang dat alles werkt zoals het werken moet. Dat deuren goed sluiten, lampen branden, ventilatie werkt, ramen heel zijn, of wat dan ook. 

Dus ziet u iets wat niet ok is, meld dat dan! Ook zo houden we Lapis leefbaar!

Problemen in algemene ruimtes kunt u melden aan techniek@woneninlapis.nl 

Overzicht van lopende technische problemen in algemene ruimtes:

Gemeld ProbleemOpgelost
15.5.22Buitenbel Zuid 1 doet het niet (bij sommigen)
9.4.22Stopcontacten in A etage 1 t/m 5 werken niet18.5.22
7.4.22Electronische deursluiting ingang C18.5.22

Als er iets niet goed werkt in uw eigen appartement (en u denkt dat daar de bouwer voor verantwoordelijk is), dan meld u dat
– indien u eigenaar bent aan: https://www.denijs.nl/service-en-garantie/
– indien u huurder bent aan: uw verhuurder

Pas op met wat u door het toilet spoelt!
We wonen met 6 woonlagen op elkaar. Elke woonlaag spoelt de wc door en in de onderste woonlaag komt alles tezamen. Als u regelmatig verkeerde zaken door het toilet spoelt (bijv. schoonmaakdoekjes, maandverband, enz.) gaat het zeer zeker fout in de onderste woning. Dat is helaas al gebeurd. Een benedenwoning heeft al geheel blank gestaan met vies rioolwater waardoor veel schade is ontstaan. Gooi dus ALLEEN goed afbreekbaar toiletpapier in het toilet EN GEEN ANDERE ZAKEN.
Zo houden we Lapis Leefbaar!